Bebeğim 14 günlük 2 defa ayrı ayrı günlerde fototerapi aldı fototerapi de bebeğimin değeri düşüyor bana verdiklerinde değer yine yükseliyor kendi sütüm dışında mamaya da geçmemiz gerektiğini söyledi doktor önce emziriyorum 45 dakika sonra mama veriyorum. Doktor 14. Gün kritik sonrası risk yok dedi bugün yine tahlil verdik 14.8 e yükselmiş bu da karaciğer yetmezliği yada beyinde hasar bıraktığı yönünde bilgiler var etrafımda doktor bunu direk söylemedi tabi yarın yine tahlil vericez saatte bir uyandırıp emziirp ardından mama veriyorum hem ben tükendim hem bebeğim asla düzgün bir uyku çekemiyor nereye kdar sürecek ben durumla nasıl başedeceğim bilmiyorum.. benim gibi doğumdan 3 gün sonra bebeğine sarılık denen 14 gün olmasına ragmen değeri düşmeyen sonrasında düzelen bebek var mı 😔