Kızlar kızım 8,5 aylık ek gıda konusunda iyi gidiyorduk, istekliydi. Mesela yarım kase koyu kıvamlı çorbayı bitirirdi ya da kahvaltıda karışım yapardım yarım kaseye yakın yerdi. Ama iki gündür bir şey oldu. Kaşığın ucundan tadıyor sonra kaşığı tutmaya falan çalışıyor yemek istemiyor. Ben de zorlamıyorum ya da ah vah neden yemiyor demiyorum normaldir belki diye. Sağlık sorunu yok çok şükür ama bu ara bi haller var zaten diş mi atak mı anlamadım. Ek gıda konusunda da strese girmiyorum, yemiyor diye kaygılanmıyorum. İstemeyince bırakıyorım yedirmeyi sonuçta temel besin kaynağı değil ama bu durum alışkanlık yapar mı yoksa dönemsel mi? Ne yapmak lazım, öneriniz var mı ya da benzerini yaşayan?