Merhaba arkadaşlar. Oğlum 21 aylık. Cuma akşamı evde koşarken halıya takıldı kolunun üstüne düştü acile götürdük kırılmış. Bu sabah da ortopediye gösterdik biraz kemiği kaymış düzeltme yaptı sonra tekrar alçıya alındı tekrar röntgen çektirdik biraz kayma var ama rahatsız edici değil zaten düzelecek dedi doktorumuz. Kolunu yukarıda tutmaya çalış dedi şişme morarma olmasın diye sanırım ama oğlum hareketli olduğu için askıda duruyor. Morarma olursa acile gideceğimizi söyledi. Arkadaşlar sizin de başınıza geldi mi ne kadar sürede iyileşti. Morale ihtiyacım var ☹️😞 o kadar üzüldüm ki. Kırılmasına bile şaşırdık her zaman düştüğü gibi düştü anlamadık gerçekten.