AliPoyrazz 38 haftalık hamileyim 2.hamileligim neler beni bekliyor acaba normal doğum yaptım daha mı kolay oluyor acaba
Hiilyuss AliPoyrazz sağlıkla gelsin. Siz daha tecrübeli oldugunuz için daha kolay oluyor. Hangi sancı ile dogacagını az cok bildiğniz için hemen hastaneye kosmuyorsunuz😂
hndathn AliPoyrazz oğlum ılkı onu kendi sancımla kızım 2. Onu sunî sancıyla doğurdum. Elhamdülillah ikisinin acısıda aynıydı ama elhamdülillah doğumlarım çok güzel geçti sadece aralarında saat farkı oldu o kadar
Hiilyuss AliPoyrazz yok kız. Öyle bir dogum yok zaten ıkınmadan da cocuk cıkmaz. Bir de diğerinin pesinde kostugun için hep haraketlisinnya dogumun da sonrasınfa ayaklanman da daha kolay oluyor