yagmur3494 Bebeğimin memesinin altında şişlik vae gibi iki memede de var birinde daha fazla internette normal olduğu yazıyor ama tereddütte kaldım. Yenidoğan bebeği olup memesinde şişlik olan oldu mu ? Ne zaman geçti
babygirlandcatmom yagmur3494 benim eşimin akıllı anası kızım doğduğunda göğüsünü ovuyordu ovmazsa bebeğin göğüsü ağrır diyordu doktor görünce çok kızdı su toplamış cerrahi müdahale gerekebilir dedi bende günlük duş alıp yağ-losyon ile masaj yapıyorum göğüsünü es geç göğüsüne dokunmadan masaj yap dedi yenideğon bebeklerin göğüsleri şiş oluyor Fındık kadar normal ama eğer ovmadıysanız