Arkadaşımın çocuğu anasınıfına gidiyor(devlet) almaya beraber gittik 1-2 kez yarım saat vardı cıkmalarına onun kızı 2 yaşına girecek kızımda 2.5 yaşında kapıda kum oynamak için alan vardı onun kızı oynarken benim kızımda oynadı öğretmen gruba velilerin okulun bahçesine erkenden gelmemeleri gerekiyor küçük bir uyarı yazmış bizimle hatta sohbet etti gelip benim için diyor belliki zaten 1-2 kez gittm daha da gitmem birseye zarar verip ses de yapmadım yasakmı girmek bilmediğim için soruyorum