Kızlar enfeksiyon vardı doktor vajinal fitil verdi önce 3 tane ayrı bir ilaç sonra başka ilaç o 3 lüyü kullandım adetim oldu adetim bitti şimdi diğer kutuya başladım tekrar kanamam oldu adetim 3 gün önce bitti yani tekrar adet olmam imkansız yapın içeriginde kanama olursa bırakın yazıyor bıraktım sıra aldım doktora da böyle olan var mı