benoyleuygungordum___ Benim yapamadığım ne varsa kızım yapsın istiyorum çok mu acele ediyorum 😂 Scooter da alma erken dediler şuan gayet güzel sürüyor öğrendi
ygmrln benoyleuygungordum___ banada scooter alma dediler baya baya sürüyor şimdilik evde sürüyor iyice öğrensin istedim ama paten denge için zorlar mı acaba bi deneyin
benoyleuygungordum___ uykusuzanne__ evet erken de işte heves ediyorum biraz daha büyümesi gerek sanırım 🙂
benoyleuygungordum___ Themom_ evet çok erken de işte çok hevesim var hiç birşeyden eksik kalmasın istiyorum 🙂
benoyleuygungordum___ ygmrln çift tekerli paten lar varmis gördüm birinde sanırım ilk etapta onunla baslaniyor küçük aslında henüz farkindayim ama almamak için de zor tutuyorum kendimi 😂
ygmrln benoyleuygungordum___ altında tekerlek olan ayakkabılar da var ama 2 yaş için var mı bilmiyorum onuda araştırabilirsiniz
ada00 benoyleuygungordum___ benimki oğlum 19 aylık scooter kullanılıyor az çok ama paten çok erken Allah korusun bı yeri kırılır çocuğun riske girmeyin
benoyleuygungordum___ ada00 yok ben tutucam tabiki öyle hadi sen git olur mu 😂 Kask dizliz vs olur dedim ama evet çok küçük daha biraz daha büyüsün kızçem 🥹
ada00 benoyleuygungordum___ siz tutsanız kask vs alsanız bile yinede çok tehlikeli bence en az 3 yaş olmalı