zeh123 Merhaba hanımlar bebeğimin 4. Ay kontrolü vardı bugün doktorum ek gıdaya geçiş yapabiliriz tadımlara başlayın dedi ama bana çok erken gibi geliyor ne düşünüyorsunuz bu konuda ne zaman başladınız? Her bebek farklıdır biliyorum bu durumu tabiki
beybitolat zeh123 sadece mama ile besleniyor bizimki.4.ay kontrolünde doktorumuz 5.e aya doğru başlicaz dedi yani bi 15 gün sonra bizde başlıyoruz artık
zeh123 beybitolat ya 5. Ay yine iyi ama 4. Ay erken değil mi bilemiyorum yutmakta zorlanır gibi geliyor hatta doktora da söyledim şaşırdığımı bu kadar erken beklemiyordum dedim normal bu ayda dedi
zeh123 beybitolat bende öyle düşünüyorum açıkcası bebeğimin kilosundan dolayı da demiş olabilir 5800 şuan
annesinintatlisi 5.5 ayda geçtim ben hep pusetle sofraya oturtuyorduk bizi yerken gördükçe o da istemeye başladı öyle 5.5 ayında yoğurtla başladık 😌