Merhaba anneler uzun zaman sonra post açıyorum 🌸 eskiden çok kitap okurdum 5 yıl önce örgü+diziye sarınca kitap işini bıraktım ama geri dönmek istiyorum hatta sosyal medyayı da kapattım biraz vaktim olsun diye şu an kitaplığımda okunmamış 10 kitap var ama hiç biri sürükleyici değil götüremedim.monte cristo kontunu merak ediyorum acaba uzun zaman sonra beni döndürebilir mi?malum iki cilt fiyatı biraz var önce burdan sorayim dedim 😁ya da klasiklerden okumak istiyorum sürükleyici tavsiyeleriniz var mı önceden çok fazla gerilim suç ve bilim kurgu okuyordum ama artık sarmiyor