ayseguloget Kızlar 67 günlügüz yaklaşık 1 aylıkken falan normal manuel ana kucağında sabahları uyumaya basladik acaba bi sıkıntı olur mu yani bazen 1 bazen 3 saat falan uyuyoruz bi zararı olurmu
binnur37 ayseguloget Boynu büyük değilse sırtı düz iyiyse uyusun bırak zaten zor uyuyolar uyumuşken elleme dinlen sende ..