Kızım 10 aylık yaklaşık 1 haftadır 2. Uykuya yatıramıyorum deliricem artık. Uykusu geliyor, gözlerini kaşıyor, tüm uyku sinyallerini veriyor. Sızıyor da ama yatağa koyunca şımarmaya başlıyor. Sürünüyor, gülüyor, kalkmaya çalışıyor. Bunu yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor. Uyku aralığına da dikkat ediyorum.. nasıl aşıcam bunu ya