Kızlar merhaba genelde kızlar erken konuşur derler benim kızım bir ay sonra üç yaşına girecek
Tabii ki kelimeleri var acıktığını susadığını çişi geldiğini gel git otur kalk bunları biliyor Kısa 2 3 cümlelerle kendini anlatabiliyor ama tam net bir şekilde konuşamıyor cümle tam kurmuyor her kelimeleri daha kullanamıyor tam anlatamıyor sizin kızlar ne zaman tam bir şekilde kendini ifade edebildi net bir şekilde konuşmaya başladı böyle bıcır bıcır konuşsun istiyorum artık kitaplarını falan okutmaya çalışıyorum birlikte aktiviteler yapıyoruz ama pek sevmiyor hemen sıkılıyor 5 dakika sonra atıp geçiveriyor Kreşe göndermeyi düşünüyorum üç yaşından sonra kreşin çok faydasını olacağını düşünüyorum arkadaş çevresi sayesinde belki daha iyi kendini ifade eder diye düşünüyorum