omeri bebekten bebeğe göre değişiyor sanırım bizim hiç ateşimiz falan çıkmadı ağlama krizleri huzursuzluğumuz falan da yoktu. Hemşire 38 dereceyi geçerse ateş ateş düşürücü verebilirsiniz dedi. Düşmezse eğer hastaneye gidin demişti. 38 derece ateşten önce vermeyin aşıların etkisini düşürmesin demişti. Bol bol emzirmenizi tavsiye ederim eğer emiyorsa bebeğiniz benim sütüm çok az geliyor yine de vermeye gayret ettim. Birde ateşi çıkar diye kalın kalın giydirmedim