UykuyaHasrett selngenc bizimde tayinimiz Silvana çıktı 🥹 bilgi alabildiniz mi ben az önce post açtığımda çalışma şartları kötü ve kiralar çok pahalı yazmışlardı 🫠
asilegealkis selngenc merhaba ben de silvanda tayinciyi 1 yaşında oğlum var evde cok sıkılıyor malum dışarıda her gün dolaşmak zor oluyor bildiğin oyun gurubu kreş vs varmı bir yaş çocuklar için uygun
Minikbirprenses UykuyaHasrett Diyarbakır’da her yerde kiralar çok pahalı güzel memleket orası ayrı ve çok sicak
selngenc UykuyaHasrett ben de kötü diye biliyorum Suriye görevi varmış maalesef ve kiralar evet çok pahalı merkez olmamasına rağmen