@061606 devlet keyfi sezaryen yapmıyor. Bi aksilik çıkmadikça normal doğum yaptırıyolar. Ben devlette doğum yaptım sancım geldi gittim ama mecburi sezaryene almak durumunda kaldılar. Hangi doğum daha iyi diye sorma, yaşamadan bilemezsin herkesin yaşadığı kendine. Kendini korkutma, bebek nasil gelmek istiyorsa öyle gelsin. Benim sancım şiddetlenmişti 6 cm açığım vardı ve 3 saatte filan açıldım (hastaneye gittikten sonra 3 saat) ama gıkım çıkmıyodu sancımı çok güzel karşılıyodum yani normal doğumu rahatlıkla yapicagimi düşünmüştüm. Ama kızımın kilosu 4 kg üzeri diye omzu takılır dediler sezaryen yaptılar. 1 ay öldüm dirildim. Tabi 3 günde ayaklanan da var yani demek istediğim tamamen senin ve bebeğinle alakalı bi durum.