yarenclk Bebeğim 3 ay 20 günlük 10 gündür resmen içimden geçiyor diyebilirim asla durmuyor gündüzleri sürekli mızmız ağlıyor kucakta olmak istiyor gece olunca 9 gibi uyur emmeye kalkar ama gündüz neden böyle bilemiyorum 4. Ay atağı ne zaman başlıyor acaba atak dönemi mi ?
ekk07 yarenclk Biz de 3 ay 9 günlüğüz. Gündüz asla uyumuyor maks 10 dk. Şanslı günümdeysem 30 dk 😂 Bizim de gece uykusunda problem yok çok şükür 1 ya da 2 kez uyanıyor acıkıyor. Ama gündüz asla uyumuyor. Akşam uykuya geçişte de çok direniyor bir haftadır
Minikbirprenses yarenclk biz 4, buçuk aylık olduk bir günü bir gününü tutmuyor bazen çok iyi bazen huysuz geceleri saat başı uyanıyor gündüz uykuları çok kısa bittim
124_3 yarenclk benimki de o donemlerde baslamisti bazilarinda erken belirti olabiliyor bizimki de cok siddetli gecirdi simdi 7 ayligiz hala oyle cunku simdide disi cikiyo
avkatanne 3 ay 25 günlüğüz. Gözünden uyku akıyor artık uykusuzluktan ne yapacağını şaşırıyor ama asla uyumuyor.
yarenclk zynpmv bizde öyleyiz gece sıkıntı yok gündüz öyle olunca acaba bişeyleri mi yanlış yapıyorum diyorum kendi kendime
zynpmv yarenclk yok canım ya, keşfetmek istiyor galiba, dısarı çıkarınca daha rahat evde huzursuz daha çok, arabasında uyuyor etrafı izliyor . Hergün dısarı çıkarabiliyor musun var mı imkanın
barankus 3 ay 8 gunluk bebegim bir haftadir boyle.artik gecede uyanmaya basladi dun gece 4de uyandi agladi cok oyun oynamak istiyor uykusuzluktan delircem 😓
barankus yarenclk insallah ya simdi uzun uyuyor ama bu defa benim uykum gelmiyor gece yine uyanmaz umarim
yarenclk barankus gündüz nasıl uyuyabiliriz ki uyusak bütün işler kalıyor benimki 20 dakika uyuyor o arada bütün evin işlerini yapmaya çalışıyorum
barankus yarenclk 1 haftadir yarim saat uyuyp hemen uyaniyo ki zaten.bugun menenjit asisi olduk rotayla birlikte ondan uyudu sanirim 1.5 saat uyudu gunduz en uzun
newmo yarenclk bence 4.ay atağı erken başladı gündüzleri 5 er dakika uyuyor gece uykusuna uyumamak için ağlama krizlerine giriyor gece saat başı uyanıyor hep kucakta olmak istiyor
yarenclk newmo ayy gündüz neyse halledilir de gece uykusunu uyumamak insanı gün içinde sersem gibi yapıyor
nura97 3 ay 7 gun. Ben de dun post acdim. Gunduz uykumuz yok. Olan uyku da anca kucakta yerine koydummu hemen uyaniyor. Gunduz asla ama asla derin uykuya gecemiyor. Bide benden baska da kimsede durmuyor.
ekk07 yarenclk Hiç anlamadım kime söylesem şaşırıyor bir de nasıl uyumaz diye bende bize özel sanmıştım bu postu görene kadar 😂😂