dgltkn Kızlar 3 ay 13 günlük bebeğim uyuyacağı zaman 1 saat ağlıyor bazen 2 saat asla sakinleşmiyor kucak , meme , beyaz gürültü , ılık duş , pış pış , sallama hiç susmuyo morarıyor resmen ne yapabilirim çok yoruldum
hepymomm dgltkn Gaz sancısı olabilir o değilsede merak etme benimkide öyleydi 4. Aydan en kötü 6. Aydan sonra düzeliyor ama sabır etmek daha kötü çok iyi anlıyorum 7. Aya gircez kafayı yemek üzereyim bende hala ayakta sallıyorum