miraydoga esim sulinex kullanıyordu 1 yıldan fazla kullanmıştır, yani bir bağımlılığı vardı ama efexorun kat kat beter sanırım. Bilmiyorum normalde 37.5tan başlanır bana 75ten başladı doktor ilk hafta fayda gördüm gerisi sadece uyku ve halsizlikti doz yükseltelim dedi o vesileyle efexor almış bulundum ama ne yaşayacağımı bilmiyorum. Siz ne için kullaniyordunuz fayda gördünüz mü peki efexordan? 150 mg daha bir etkiliymis kaç mg kullanmistiniz bir de?