Zmc27 sarıçamın neresinde oturduğuna bağlı.Belediyenin orda oturursan 15 dkdan az da sürebilir yol ama trafik önemli:)Zaten genelde otoban kullanılıyor orda.Benim annemlerde belediyeye yakın oturuyolar halmlar yüzüncü yılda oturuyor mesela otobandan gidiyoruz hep.Yüzüncü yıl çukurovada oluyor