Diloooo eşim il jandarmadaydi 12 24 nöbet tutuyordu sadece artukludaydik genel olarak Mardin iyi calisma yonundende iyi sosyal hayatta iyi çok büyük beklenti içinde değilseniz çok rahat edersiniz Mardin’de biz gidiyoruz sizde hoşgeldiniz içim kan ağlaya ağlaya gidiyorum ama ☹️