Bebeğim 42 günlük sütüm gelmediği için mamayla destek yaptık sonrasında damla damla gelmeye başladı fakat yetmiyordu o yüzden mama desteğine devam ettik şimdi de eskisi kadar memeyi almıyor bende bırakmasını istemiyorum ne yapmalıyım ve sütüm hala da az geliyor