Merhabalar,benim oğlum 10 aylık.Aşağıda 2 diş,yukarıda 4 dişi çıkmış.Ama hala geceleri uyumuyor.Gündüzleri 2 kere uyutuyorum.Çok zorlukla uykuya dalıyor.Resmen hasret kaldım uykuya.Sizde de böylemi durumlar?? Hatta geceleri uyku şurupu da veriyorum.Etkisi yok.