bendenbirtanedahayok btlbge arkadaşımın eşi yenimahhaleye çıkmış il. Çalışma şartlarına iyi demişti. Daha öncede Eniştem çalışmıştı ama o jaök gibi bişeydi o değişikti bazen görev olunca gidiyor 1-2 hafta gelmiyor görev olmayınca mesai çalışıyordu