Hamide16 valla canm biz çok memnunuz oyle paragoz bi doktorda degl ilaç yazlmıcak biseyse kontrol ediyo soyluyo kayıt actrmanixa gerek yok diyo iyice tanuıdktan sonra biz çok seviyoeuz herseyfe yazıyorm mutlaka donuyo hatta abimin bebegi rahatszdı kaç kz resm attm filan vucudu dokulmustu krem ismi yazdı hala soylerler çok işe yaradı bazı dpktorların ilaçlarida insana yaramıyo gercekten