Bebekler hayatlarının ilk 3 ayında herhangi bir şekilde uyumaya alışmazlar. İsterseniz memede uyutun isterseniz pusette uyutun isterseniz kucakta uyutun. Ama 4ay ve sonrasında nasıl uyutursanız onu uyumak için bir ihtiyaç bir kural kabul eder öyle uyurlar. Bebeğin daha çok küçük olduğu için anne karnı anne sıcaklığı gibi şeylere ihtiyaç duyuyor ve puset de sıkışık bir ortam olduğu için kendini hala senin karnında hissedip rahatlayarak uyuyor.