12betul Niloyaametee Lojman olarak bilmiyorum . Doğma büyüme adanalıyım . Adana güzel şehir . Dışarıya yanlış lanse edildiği kadar değil . Tabi alt mahalleler var sorunlu yerler ama o çok ayrı . Verildiğiniz bölge önemli . Bir de çok sıcak 😂
narinlik Niloyaametee Adana pozantıdayım Adana benim için yaşanacak yer değil çok sıcak bir kere. Bası mahelleri Suriye gibi. Alıştığıl çarşı kültürü yok Mağazalar karma karışık yerlerde.
12betul Niloyaametee Ben Çukurova huzurevleri bölgesindeyim buralar temiz . Ama hürriyet saydam Yenisey mestanzade dağlı oğlu meydan Şakir paşa buralar karışık ve Suriyeli de çok maalesef
Aklimideliricem Bende Adanalıyım. Çalışma şartlarını bilemem ama karakol önemli bence. Bazı yerleri cono kaynar ama bazı yerleri de elit 😂
Aklimideliricem Niloyaametee mavi bulvar, huzur evleri, güzelyalı felan adananın çukurova tarafları diyim 😂
narinlik BM22121 gerçekten soğuk Doğalgaz geldi ama pozantının yarısına Gidebileceğiniz iki kafe var ve sadece marketler var.
BM22121 narinlik ilçe tercihi yapıcaz orayı yazmayacağız ama çıkar diye çok korkuyorum okul olarak filan nasıl?