Elimde bir tane 900 gram devam sütü var 75 tl ye bırakıyorum almk isteyen var mı??
Meltem3535 cok pahaliya veriosnz daha kargosu var
Meltem3535 kargo ücretiyle birlikte marketten alırız abla Sagol 😂
Meltem3535 kaç numara ve nerden yazıyorsunuz
ikizannesi10 60 tl olsun o vakit
Gencanne19 ne kadar ki kargo parası? 60 tl bulursan yolla bana da
Meltem3535 30 tl en az
Kaç bumara
Gizemalix1 3 numara dolap yada Gardrops tan satabilirim
Gencanne19 oyy çokmuş .dolaptan yada Gardrops tan satabbilirim
Emirye 3 numara dolap yada Gardrops uygulamasından satablirim
@Meltem3535 dolap vb uygulama kullanıyosanz ordan alabilirim kargonun çok tutmaması için. 😊
elsa56 evet kullanıyorum ordan satabilirim
ama bana 2 numara lazım sizinki kaç??
elsa56 3 numara benimki