2 aydır düzenli yürüyüş ve egzersiz yapıyordum ama incinen burkulan bir yerim olmadı zamanla bacaklarımda ağrı oluştu ve ilerledi ağrı hiç gecemdi ara verdim haftalarca ağrı gittikçe küntleşi durumdan korktum oroltopediye gittim bana krem ve hap verdi kullanıyorum hiçbir fayasini göremedim iki bacaklarımda morartilar da çıkmaya başladı tuhaf şekilde ağrılar baldır ön ve arkası diz kapağı ile bilek Arasi bilekler ön ve arka taraf full acılı bir ağrı ve sertleşme var bacaklarımda hassaslasti ve çekilmiş gibi fizik tedaviye git istersen dedi randevu yok fiş alıp yarın bekleyecem gibi ama durum beni korkutuyor iğneler gibi etim acıyor batıyor etim bana sıcak bir ağrı uzanarak geçen bir şey değil