Bebeğim 35 günlük ikinci topuk kanını ikinci haftada vermiştik galiba tam zamanını hatırlamıyorum. Fakat bugün aradılar sağlık ocağından yeniden kan vermemniz gerekiyor diye. 1. Topuk kanı sonucunda bir sıkıntı çıkmamıştı. Bunun nedenini sorduğumda cihazdan kaynaklı olabileceğini söyledi. Anlamadım ve korkuyorum endişeliyim daha önce başına gelen var mı ?