4807 bütun cekmece dolap kapaklarında çocuk kilidi takılıdır..banyo kapım herzaman kapalıdır.buna alıştıgı için bazen ben çocuk kilitlerini kapatmayı unutsamda açıp dökme huyu yoktur.ewde biblo vazo tarzı hiç bişeyi kaldirmadım başından bilsin bunlar tehlikeli kırılacak eşyalardır diye.nitekim hiç sorun yaşamadık.Başka bi çocuk ellediğinde "kırılır elin kanar"diyor şuan mesela..insanlık hali bazen çocuk kilidini unutuyorum kapatmayı demiştim ya oÿle anlar için alt çekmece dolaplarda deterjan yada kesici delici bişey koymam..mutfak tezgahına uzanabiliyor artık uç kısımlara bişey koymam daha ileri iter birakırım.Bıçak,tabak,çaycı gibi şeyleri…tw de ekran koruyucu var ve duvara sabitledik.hiç dokunmadı ama yinede biz çok önceden önlem almak istedik.Deprem riskine karşı bütün dolapları duvara sabitledik.Biz tedbir alalım da gerisi Allah’tan.Hijyen açısındanda ev günlük süpüruyorum.haftada 2 3 günde silinir.evimde pek bi toz sorunum yok.pencerelerimde kilitli sineklik war asla açılmaz.açılsada sorun yok açılan yerlerde balkon var zaten.balkonlarımda fileli.Genel olarak önemli olanlar bunlardı bizm için aklıma bunlar geldi şuan yazarken.Küçükken oyuncakalrnı 2 günde bir sicak suda bekeltircim şmdi bu durum azaldı ağzına almıyor.suluklarını sadece 2günde bir dezenfekte ederim.