ada00 İçerisinde hiç kahvelik yok bi o yüzden renkli gibi geliyor. Bir de sadece genetik açıdan değil eşim araştırmış biraz yoğun bakımda yatan bebeklerde yoğun oksijen alımından dolayı gözdeki renk pigmentleri öldüğü için oluyormuş 🥺 Bizimki de 14 gün yoğun bakımda yattı o yüzden olmuş olabilir diyor