aybiduranne Kızlar bebeğim 33 günlük oldu bugün kontrole gittik sağlık ocağına bıngıldağı normalinden biraz daha kapalı dedi. Kontrole gidince sor doktora dedi. İnternette araştırdım pek iç açıcı şeyler yok. Böyle bir şey başına gelen oldu mu neler yaptınız :(
flover aybiduranne korkmayın bizim de öyleydi 1:30 iki santimdi hatta doktor kapanır mı acaba dedi sürekli her şeyde kontrol edelim dedi altı aylık oldu hala 1:30 santimine devam ediyor
flover aybiduranne hele de baş çevresi güzel artıyorsa hiç sıkıntı yok stres yapmayın üzülmeyin de ben şimdi diyorum boş boşuna üzülmüşüm
flover aybiduranne bende taktım 1,5 cm 4 ay kadar gitti kapanmadı arada elinle hafifçe kontrol ediyordum sonra doktoru önemli olan kafa kemiklerinin büyümesi dedi rahatladım
aybiduranne Bu arada baş çevresini vs kontrol ediyorlar zaten sürekli o normal ama bıngıldağı işte normale göre daha kapalıymış
aybiduranne flover ay çok teşekkür ederim biraz da olsa içim rahatladı 🙏 inşallah bizde de sıkıntı olmaz