Aslisrn Zonguldak kozluluyum. Size onu soyleyen arkadaşıniza bir sorun.Nerde varmış kömür tozu.evler bile doğalgazli artık.Ve maalesef kömür işletmeleri artık eskisi kadar aktif değil .ben orda doğdum büyüdüm. Tüm ailem hala orda yaşar bende sık sık giderim.Zonguldak mavisi de yeşili de bol bir ildir. Ulaşımı yaşam şartları nisbeten kolaydır.Sahili denizi güzeldir. Seversiniz diye düşünüyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun 🌸