Mce Bebeklerimiz, bebeklik çağında hâlâ. Hatta bu 2 yaş sendromu denen şeyde büyüme atağı bir daha bu ataktan 4. Yaşta var o zaman da çocuk olacaklar.
Birey, kendi derinliğini bilen ve otantik kimliğini gerçekleştirmek için özgür seçimler yapabilen kişidir. İşte bu biricik özümüzü tanıma ve birlik, bütünlük hissine ulaşma çabasına da “bireyleşme süreci” denir.