Merhaba doğum yapalı 3 ay oldu. 4-5 kez ilişki oldu bunun ikisinden sonra kanama yaşadım. İlkinde doktoruma yazdım normal dedi ancak ikincisinde ufak bir parça gibi bir şey düştü. Ne kadar önemsemeliyim aynı durumu yaşayanlar var mıdır. Normal midir devamlı olması