aysenur1205 hiç ellemenize gerek yok. Benim kızımın da olmuştu. Doktorumuz ellemeyin geçecek dedi. Öyle de oldu. Büyüklerimiz hemen sıkmamız lazım, ovmamız lazım yoksa ağrı yapar diye korkuttular. Hatta yok süt birikmiş onu çekmek lazım gibi değişik saçma sapan şeyler söylediler. Ama doktorumuz kesinlikle ağrı falan yapmayacağını, ellemeyeceğimizi söyledi.