Oğlum gitti 2-3 gündür başka bebiş geldi sanırım. Yatak odasına girmek istemiyor orada uyumak istemiyor kucağımdan inmiyor uyursa da sadece kucağımda iniyor, yerine koyunca çığlık kıyamet uyanıyor, şans uyanmazsa uyandığı zaman kıyamet kopuyor hemen eliyle beni buradan çıkar diye başka odaları gösteriyor. Bugün 20 aylık oldu bu sendrom mu atak mı, daha erken değil mi? Var mı başına gelen zaten iştahsız iyice yemez içmez oldu, elleri hep ağzında çok arkaları kaşıyor ama sadece 2. Azılar kaldı onlar içinde erken değil mi hasta mı olacak iyice endişe etmeye başladım