Emzirmek çok zorlu bir yolun başlangıcı olabiliyor bazen, ben de süt sıkıntısından dolayı çok çektim. Lütfen öncelikle yalnız olmadığınızı bilin ve vazgeçmeyin.
Çok iyi tavsiyelerde bulunmuşlar..
Çok stres yapmamaya çalışın ve size en iyi gelen yöntemi bulun.
Farklı pozisyon denerken altına yastık koyarak hem kendimin hem bebeğin konforu bende baya işe yaramıştı.