nurkrts25 merkezdeyiz biz. Hakkari diye gözünüzde büyüterek gelmeyin. Ortam gayet iyi. Benim çok güzel bir arkadaş ortamım var. Akşam kız kıza bile dışarı çıkıyoruz. Yazın bir kaç piknik alanı var haftasonlarını öyle değerlendiriyoruz kışında kayak merkezi var oraya çıkıyoruz. Avm falan yok çarşısı çok küçük. Pazar bile yok öyle söyliyim. Manavdan marketten alışveriş yapıyoruz kıyafet gibi şeyleri internetten alıyoruz. Onun haricinde lojman var ama açık değil temelinde problem var dediler her sene açılak diyorlar ama bilmiyorum açılır mı. Kışlanın içinde 1+1 apartlar var onlara başvuru yapılıyor kura usulü çıkarsa çıkıyor değerlendirmek isterseniz değerlendirebilirsiniz. Ev konusu biraz sıkıntılı. İl içi tayinler belli olunca elinizi çabuk tutun derim. Görev süresi kısa olduğu için genelde eşyalı evler var çoğu eşyasını getirmiyor. Getirenlerden pişman olanları duydum kötü nakliyecilere denk gelmişler eşyaları hasar görmüş. Eğer getirecekseniz nakliyecinize özen gösterin. Aklıma gelenler bunlar. Hakkınızda hayırlısı olsun. Ben alıştım inşallah sizinde arkadaş ortamınız güzel olsun 🌸