nnaz24 hshdjjf ceylanpinardan sirnaga geldik biz. Yani yeni gelişen biyer aşırı aşırı sıcak biz oradayken hiç bisey yoktu şimdi migrosu falan varmış.
Eda6714 hshdjjf Konya’nın neresindeydiniz acaba bilgi alabilirmiyim bizde Konya’ya çıktık ev araştırıyoruz
57ulgen nnaz24 canım konuşmuştuk Sinop olmasına çok sevindim çok seviceksin küçük şirin bir ildir denizi çok güzeldir ormanları da çok güzel avmsi falan yok ama deniz ve doğası yetiyo
Birkimseee nnaz24 sirnagin neresinden, bilgi verirj misinz ya ev bulmak zor diyorlar nasıl yapabilirz
hshdjjf nnaz24 yaaa ben çok üzülüyorum nasıl bir yer lojman vs çok kötüymüş ev kiraları vs bilginiz varmı insanları nasıll
nnaz24 hshdjjf insanları çok iyi lojmanları evet kötü eski. Yeni evler yapılmış evleri çok iyi ama kocaman kocaman kiraları hiç bilmiyorum
hshdjjf nnaz24 insanları iyi olsun ya rabbim hrpimizi iyi insanlarla karşılaştırsın hiç bişey yokmuş heralde gezilcek vs küçük bi ilçe heralde insan sordukça sorası geliyo canım kusura bakma 🥹
cihangirgozde nnaz24 ayy cidden mi ya lojmanlar hakkında falan bilginiz var mıı biraz anlatır mısınızz
nnaz24 cihangirgozde babam memur benim 10 yık yaşadık orda çok seviyorum özlüyorum hatta çok seversin eminim. Lojmanlar hakkında hiç bilgim yok ama pişman olmazsın
nnaz24 hshdjjf yok ne kusuru gezilecek hiç biseyi yok. Urfa merkeze 1.5 saat bol bol park var 😀orda dedgim gibi evleri çok geniş güzel oluyor
hshdjjf nnaz24 teşekkür ederim Allah razı olsun biraz olsun rahatladım ama biraz sıkılıcam gibi ama olsun😁
Berfin_44 57ulgen Hayırlı olsun.Ben asker eşi değilim de öyle tayinler dikkatimi çekti okuyodum.😊Bende bitlisteyim gelin geldim buraya.Umarim tatvana çıkmıştır.Cunku Bitlis’in en iyi yeri orası