afrakevser ay canım Allah yardımcın olsun , kesinlikle çok doğru bir yere değindin benim hamilelik sürecim de çok sıkıntılı geçti üzüntü stres yaşadım 9 ay boyunca oğlum da doğdu doğalı hep sinirli bütün sinirim stresim çocuğa geçti resmen sanki çok huzursuz ve hiçbir şeyden mutlu olmayan bir çocuk oldu 😕 bakalım ilerleyen günlerde neler görücez pek fazla bir ümidim yok ama bakalım iyi düşünelim iyi olsun