adileozden biz geçen sene tayin olduk Diyarbakıra yenişehirdeyiz genelde zaten kayapınar talaytepe yenişehir bu tarafları tercih ediyor memurlar kira konusuna gelince sitedeyim ben kiralar yüksek malesef 18 bine girdik geçen sene bu sene 25 dedi ev sahibi bir ay sonra yılımız doluyor bakalım ne olacak tayin döneminde ekstra yüksek söylüyorlar kirayı vicdan meselesi çoğu insanda yok maalesef