gzdnrky merhaba bizim de Diyarbakıra çıktı tayinimiz, Istanbuldan gelicez , neresi daha tam belli değil ama eşim merkeze verirler diyo, lojmana da başvuru yapıcaz çıkmazsa nereden ev bakmamızı önerirsiniz? Bide oğlum var 7 yaşında okul da önemli tabi