Kızlar bu ay burun yıkarken çok zorlanıyorum,malum hareketlendi artık anlıyor yan yatırınca burnunu yıkayacağımı,zorlanıyorum baya çaktırmadan sıkanlar var serumu buruna,ben henüz denemedim☺️ Siz nasıl yöntemler tercih ediyorsunuz? Bebişimi çok ağlatmadan bu işi çözmek istiyorum