Jandarma değil eşim polis ama harika bi şehir :) Gölü harika aman Denizi 😂
Hayırlı olsun hakkınızda . Doğuda bence en güzel yere çıktınız sizde tayin ile havası 6 ay kış 5 ay bahar 1 ay yaz :)
Size tavsiyem bol bol nemlendirici ile gelin suları acayip el vücut kurutma özelliği var özellikle ellerim mahvoldu 7/24 nemlendirici ile geziyorum o derece