Hanımlar bebeğim 6 ay 18 günlük normalde gece uykusu iyidir kalkmaz kolay kolay ama iki gündür abi ben ne yaşıyorum ya diyorum çığlık atarak uyanıyor saat başı uyanıyor memeyi ağzına almadan geri uyumuyor neden böyle oldu görünürde dişte yok gibi başına gelen var mı ne yapmam lazım 😢