Benim oğlum da 71 günlük. İlk doğduğu zaman sarılığı vardı. 2 saat en fazla 3 saatte bir kaldırıyordum beslemek için. Memede uyuyordu yerine koyuyordum uyanmıyordu. 40’ı çıkınca sarılığı geçti o zaman uyku problemleri başladı. Emerken kucağımda uyuyor yerine koyunca uyanıyordu. Yattığı yere kendi tişörtümü koyduğum zaman uyuduğunu gözlemledim ve uyutacağım yeri önceden sıcak su torbası ile ısıtınca da uyumaya devam ettiğini gördüm. Ev genel olarak 22/24 derece arasında o yüzden hep müslin battaniye örtüyorum sıcaklamasın diye. Ve asıl çözümü yüzüstü yatırmakta buldum. Neredeyse tüm gündüz uykularını yüzüstü yatıyor. Yavaş yavaş artık memede uyumasına izin vermiyorum. Uykusu geldiğini anlayınca memeden çekip kucağımda pış pış yapıyorum. Kesinlikle gündüz uyurken yüzüstü uyutmayı deneyin ancak dikkatli olun ve sürekli takip edin 💐 ve yüzüstü yatırdığımızdan beri hiç gaz problemi yaşamadık kendi kendisine çok rahat yapıyor 🥰