Kusura bakmayın bunu sorduğum için ama 40+1 haftalık hamileyim ve bu son 3 gündür ishal oluyordum ama az hani ishal denilecek kadar değil ama bu gün aşırı bi ishal le uyandım ve aşırı bi gaz sancısıyla hani bişey yersin ya dokunur böyle karnın ağrır ikide bi tuvalete gitmen gerekir aynı onun gibi ama bana bişeyin dokunmadığna eminim bu doğum belirtisi mi acab?