Kızlar biz Diyarbakır silvandaydık. Eşim hastalığı sebebiyle merkezde tayinini istedi sağlık raporu kurul derken bugün açıklandı. Diyarbakır merkeze yenişehir. Doğruyu söylemek gerekirse çok mutlu oldum. Silvan çok zor bir ilçe. Çok küçük insanları iyi gerçekten. Ama çalışma şartları hele komando ise eve resmen gelemiyor. Hiç göremiyordum eşimi. Merkez daha iyi diyorlar. Ev bakıcaz lojman puanımız 130, inşallah çıkar hiç lojmanda kalmadık. Eşyalarım ise uşakta ilçede diye getirtmemiştim. Ama merkeze getirmeyi düşünüyoruz. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah size de güzel yerler çıkmıştır. Rahat aile hayatı yaşabileceğimiz yerler çıkmıştır 🙏 yazın kızlar yardımcı olalım birbirimize